TVN 24 najchętniej oglądaną telewizją w styczniu. TV Republika na 6. miejscu
Udział TVN 24 w rynku rok do roku wzrósł w grupie 4+ z 4,76 proc. do 7,73 proc. (fot. Krzysztof Dubiel/TVN 24)
W styczniu 2024 roku TVN24 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. TV Republika była szóstą najchętniej oglądaną stacją.
W grupie ogólnej TVN 24 uzyskał 7,73 proc. udziału, co oznacza wzrost z 4,76 proc. w styczniu 2023 roku.
Udział TVP 2 wyniósł 6,65 proc. (spadek z 7,9 proc.), TVP 1 - 6,6 proc. (spadek z 7,89 proc.), TVN - 6,22 proc. (spadek z 7,38 proc.), a Polsatu - 6,2 proc. (spadek z 7,48 proc.).
Szóste miejsce zajęła TV Republika, osiągając 3,52 proc. udziału wobec 0,11 proc. rok wcześniej. Stacja wyprzedziła naziemne TVN Siedem - 3,05 proc. (wzrost z 2,78 proc.), TV 4 - 2,68 proc. (spadek z 2,89 proc.) i TV Puls - 2,47 proc. (spadek z 2,95 proc.).
Pierwszą dziesiątkę zamykał Polsat News z 2,15 proc. udziału (wzrost 1,64 proc.). Poza nią wypadł TVP Info, który zajął dopiero 12. pozycję (1,52 proc. udziału wobec 4,43 proc. rok wcześniej).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, zdobywając 7,16 proc. udziału w rynku (spadek z 8,41 proc.). Za nim uplasowały się: Polsat - 6,97 proc. (spadek z 8,16 proc.), TVN 24 - 5,03 proc. (wzrost z 3,11 proc.), TVP 2 - 4,89 proc. (spadek z 6,14 proc.) i TVP 1 - 4,67 proc. (spadek z 5,5 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 02.02.2024)