Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 najchętniej oglądaną telewizją w styczniu. TV Republika na 6. miejscu

Udział TVN 24 w rynku rok do roku wzrósł w grupie 4+ z 4,76 proc. do 7,73 proc. (fot. Krzysztof Dubiel/TVN 24)

W styczniu 2024 roku TVN24 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. TV Republika była szóstą najchętniej oglądaną stacją.

W grupie ogólnej TVN 24 uzyskał 7,73 proc. udziału, co oznacza wzrost z 4,76 proc. w styczniu 2023 roku. 

Udział TVP 2 wyniósł 6,65 proc. (spadek z 7,9 proc.), TVP 1 - 6,6 proc. (spadek z 7,89 proc.), TVN - 6,22 proc. (spadek z 7,38 proc.), a Polsatu - 6,2 proc. (spadek z 7,48 proc.). 

Szóste miejsce zajęła TV Republika, osiągając 3,52 proc. udziału wobec 0,11 proc. rok wcześniej. Stacja wyprzedziła naziemne TVN Siedem - 3,05 proc. (wzrost z 2,78 proc.), TV 4 - 2,68 proc. (spadek z 2,89 proc.) i TV Puls - 2,47 proc. (spadek z 2,95 proc.).

Pierwszą dziesiątkę zamykał Polsat News z 2,15 proc. udziału (wzrost 1,64 proc.). Poza nią wypadł TVP Info, który zajął dopiero 12. pozycję (1,52 proc. udziału wobec 4,43 proc. rok wcześniej).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, zdobywając 7,16 proc. udziału w rynku (spadek z 8,41 proc.). Za nim uplasowały się: Polsat - 6,97 proc. (spadek z 8,16 proc.), TVN 24 - 5,03 proc. (wzrost z 3,11 proc.), TVP 2 - 4,89 proc. (spadek z 6,14 proc.) i TVP 1 - 4,67 proc. (spadek z 5,5 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 02.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.